sobota 30. srpna 2014

Venus na chalupě

Venus na chalupě

Ahojky, už jsem se vrátila z chalupy z Jeseníků. Bylo to bezva. :) Upletla jsem si tam hoodně nových náramků z gumiček (i náhrdelníky a prstýnky) a koupili jsme tam nějaké nové gumičky a nové rifle pro mě. (V blízkém městě.) Jinak kromě Gigi, Jane a Venus jsem si tam vzala ještě Clawdeen, Kvílínu a Twylu, ale nafotit jsem je stejně nestihla. Takže budou fotky jen s Jane a Venus Basic a Gigi. Do lesa jsme šli dvakrát, našli jsme spoooustu hřibů, ale monsterky jsem tam nafotit nestihla. Ale místo toho jsem aspoň nafotila Venus u malinkého potůčku, který je u chalupy. Venus mi zapózovala nejen tam, ale i na krásné zahradě u chalupy. Tak tady jsou konečně ty fotky. :D :-) Jinak se omlouvám za kvalitu některých fotek.














Venus u potůčku







2 komentáře: