pondělí 4. srpna 2014

Monsterky na návštěvě u mé kámošky Jany...

Jak jsem už psala, ve čtvrtek večer jsem jela k mojí kámošce Janě, přespala jsem tam, byla jsem tam celý pátek, až do soboty, kdy jsme asi v 14: 30 vyrazily na oslavu svátku mé BFF; naší kámošky Káji. Samozřejmě že jsme u Jany fotily monsterky, tak tady jsou fotky. Já jsem si tam vzala 11 MH z mé sbírky: Deuce (Basic), Clawda (Basic), Venus (Basic), Clawdeen (Roller Maze), Draculauru (SO), Frankie (Ghouls Rule), Twylu (13 Wishes), Howleen (DC), Toralei (CB), Honey (FCA!) a Skelitu (SCOF).

Venus
















 

 Honey




 

Skelita 




 

Toralei



Lagoona 


P.S.: U Jany je trampolína, tak jsme na ní skákaly....byla to prča :DD.
P.P.S.: Lagoona je Janiny sestry.

Líbily se vám fotky? Která/é nejvíc?

3 komentáře:

  1. Jako vždy nádherné fotky. Jinak nechceš být moje affs?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju. Moc ráda bych byla tvoje Affs, jenže nevím jak se nastavujou :-(. Na tohle jsem naprosto tupá...

      Vymazat
    2. Já vím, jak to nastavit. :) Měla jsem na "blogger" blog přes 1 rok, takže s tím mám nějaké zkušenosti.

      Vymazat