sobota 23. srpna 2014

Hooodně opožděný deníček, Gigi a nové tričko

Pardon, že tento krátký deníček píšu až o víc než týden později...:P

No, minulý týden v pátek (15. 8.) jsme jeli do Alberta (Hypernovy) nakoupit sešity apod. a koupili jsme tam taky MH tričko pro mě, které bylo jen za 79,-! Potom mezi šanony a složkami jsem si všimla Gigi, podívala jsem se na cenu a vidím: 368,-Kč. No za tu cenu,...no nekup to....:P  ...Taakže jsme ji koupili, protože jsem si říkala, že si ji stejně někdy musím pořídit a když normálně stojí 600 až 700... :DDD Takže z kapesného si na ni našetřím pozítří! :D Protože mi táta odpustil 100 Kč. :)) Zítra dopoledne si ji rozbalím, protože odpoledne pak jedu na oslavu mojí kámošky Alči, tak ať si ji tam můžu vzít! :D ;))

Tričko MH


Gigi Grant
 
No tak tohle jsem já s Gigi (poněkud legrační :DD).

1 komentář:

  1. Krásné triko :) to už jsem na tobě viděla :P :D a taky hezká Gigi :) .

    OdpovědětVymazat