neděle 24. srpna 2014

Fotopříběh MH: ,,Ztraceni ve strašidelném lese" - 3. část

A je tu poslední část fotopříběhu. Tak doufám, že se bude aspoň trošičku líbit. ;)

Z lesa vyskočila Toralei.
Toralei: Baf!!
Ghoulky: Áááá!




Ghoulky se otočily a spatřily zlomyslnou Toralei, která je celou dobu sledovala, dělala ty podivné zvuky a ony si myslely, že je to tygr. ...A taky Frankie, která vyšla zpoza stromu.
Ghoulky: Toralei??!
Lagoona: Tak tys nás celou dobu sledovala?! To teda není fér, že dušinky?!
Frankie: U ghúla, a já se tak příšerně bála!
Cleo: Ach můj Ra, za to zaplatíš ty podřadná kočkodlačko! Aspoň že ses do toho strašidelného lesa dostala taky.
Clawdeen: Hej ghoulky, jdeme, musíme najít cestu z toho strrrašného lesa.

Ghoulky teda šly najít cestu ven z lesa a Toralei si nevšímaly. Clawdeen se podle čichu snažila najít východ. Jenže Cleo se propadala a zapadla do bažiny! Byla v ní až po kolena.
Cleo: U mého Ra, pomóóc!

Clawdeen zahnal do močálu obrrrovský pavouk.

Clawdeen se příííšerně lekla a padala do močálu.
Clawdeen: Aůů!

Mezitím ghoulky i Toralei zahnal pavouk do slepé uličky.

V křoví něco zašustilo....a z močálu vyšla Honey!

Honey podala Clawdeen ruku a vytáhla ji z močálu.

Pak společnými silami s Clawdeen vytáhly Cleo z bažiny a listí.

Honey ,,ukázala pavoukovi své drápky" a odehnala ho.

Honey: Ahoj, ghoulky.
Ghoulky: Ahoj, Honey! Hledáme cestu z lesa. Pomůžeš nám?
Honey: Jasně, tyhle bažiny a les znám moc dobře.

 Příšerky musely přejít přes Most zkázy. Nejzdatnější, Honey a Clawdeen šly první.
 Honey: Pojď za mnou.


Když se všechny dostaly na druhou stranu, vylezly na větve obřího stromu a odpočinuly si a vyspaly se.

Potom vyrazily konečně ven z toho strašidelného lesa, plného útrap. Clawdeen, Honey a Toralei šly poslední. Vyšly ven z lesa.

Honey uviděla velkou horu ze slámy, na kterou s Clawdeen vylezly, rozhlédly se a uviděly Monster High. Tak ghoulky šťastně došly domů.

KONEC



Co říkáte na fotopříběh? Líbil se vám, nebo nelíbil? Co se vám na něm líbilo nejvíc? A která část se vám nejvíc líbila (1., 2., 3., nebo popř. nějaký konkrétní kousek)?

4 komentáře:

  1. Wow, tak to jsem nečekala. :D Úžasný fotopříběh, klobouk dolů. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý příběh a taktéž pro mě dopadl nečekaně. Máte opravdu úžasné nápady, jen tak dál! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasné mne se líbila ta 3 část nejvíc ale skvelé byly všechny!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se asi taky nejvíc líbila ta 3. část :) ale souhlas, všechny byly dost dobré :) a taky byl pro mě nečekaný konec, hlavně jsem nečekala, že tam bude vystupovat Honey :D .

    OdpovědětVymazat