sobota 23. srpna 2014

Druhá nominace od Neferči

1. Jaké je u vás aktuální počasí?
Celkem hezky, akorát už není takové teplo.
2. Co máš na létu nejraději?
Koupání, volno, dovolenou u moře..
3. Co děláš, když se o prázdninách nudíš?
Jdu na notebook, jdu si číst, dívat se na TV, nebo v posledních pár dnech si gumičkuju náramky.
4. Napiš první věc, kterou máš napravo od sebe..:D
První? Myš od noťasu. ;) :D
5. Koupala ses někdy v rybníku?
Ne.
6. Máš nějaký zvlášní jídelní zvyk? Jaký?
Nemám.
7. Bylo ti někdy po nějakém jídle špatně? Po jakém?
Bylo. Ale teď nevím, po jakém třeba.
8. Co máš nejraději? Snídaně x Oběd x Večeře
Asi oběd. (Ale ne ze školní jídelny. xD)
9. Máš ráda One Direction? Který ze členů se ti nejvíc líbí?
Nemám je ráda, protože mi připadají jako teploušové.
10. Máš ráda Avril Lavigne? Která písnička se ti od ní líbí nejvíc?
Mám ji ráda, ale nezajímám se o ni a její písničky neposlouchám. Já mám nejradši Jennifer Lopez. ;)
11. Jaká místa bys chtěla navštívit?
Egypt!, NP Plitvická jezera v Chorvatsku, New York, Holywood..
12. V jakých cizích zemích jsi byla?
V Chorvatsku, na Slovensku a když jsem byla malá tak myslím, že v Polsku.
Já zase nikoho nenominuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat