čtvrtek 24. července 2014

Nové fotky Monster High novinek

Jelikož Mattel nás pořád zavaluje novinkami ze světa příšerek z Monster High, tak se objevily další novinky. Až tak nové nejsou a většina blogerek je už má na svých blozích, ale na monster-lili.tumblr.com jsem našla nové fotky těchto novinek.

Inner Monster
Create a Monster tentokrát s názvem Inner Monster neboli Vnitřní monstrum je podle mě a myslím že i podle hodně blogerek naprostá globální katastrofa. Prostě úděsné. Já bych je nazvala jako "zmutované bárbíny", protože mi tak opravdu připadají a Monster High se nepodobají ničím :-(.
Původní Create a Monster nebyly  tak špatné a některé se mi i docela líbily, ale tohle!...
Tahle se mi nelíbí, ale malinko ujde, kvůli krásným botám (které ale vypadají podobně jako od Honey) a šupinové kůži která se mi docela líbí. Jinak ale opravdu žádná sláva :/.
                                             

(Oddělovač by: Torinka_de_Nile)


                                              

                                                         

No fuj, tuhle teda přehnali!!!
 

                                                        

                                                         

Rochelle a Catrine v nové edici (?)
Podle mě jsou docela hezké a celkem povedené. No, Rochelle trošičku pokulhává, nelíbí se mi její obličej a vlasy. Catrine se mi ale líbí. Nevíte, jaká je tohle edice? (Podle všeho to vypadá, že edice bude mít něco společného s telefony.)
  

Webarella I love fashion
Mě se docela líbí, ale tady vypadá hrozně obyčejně (ale stejně se mi líbí xD). V pozadí můžeme vidět Cleo a Venus I love fashion. Jaký  je váš názor na Webarellu?
  

3. vlna edice Swim Line
Tady jsou nové fotky Jinafire, Clawdeen a Spectry z 3. vlny edice Swim Line. Mě se líbí, jsou takové letní, pestré a prostě pěkné. Nejdřív na první rozmazané fotce, která se objevila, se mi vůbec nelíbily, ale na kvalitní promo fotce jsem na ně změnila názor. Tady jsou další dvě kvalitní fotky.
  

 

Mazlíčci Secret Creepers
Mě teda oslovili. Podle mě  jsou moc hezcí a povedení. Většina vypadá opravdu tak, jak má vypadat a prostě jsou originální a líbí se mi. Je na nich bezva, že se dají zakoupit zvlášť, takže přikoupit k panence. Ikdyž na internetovém obchodu pinkorblue.cz se pár mazlíčků objevilo, stojí 255 Kč, což je docela dost. Jaký je je váš názor na tyto mazlíčky?
 

Save Frankie
 Tato edice mě ale naopak skoro neoslovila. Její název by se dal přeložit jako "Uložte Frankie", nebo "Zachraňte Frankie", což dává větší smysl. Nejhezčí je z nich Draculaura, Jackson se mi nelíbí a má podle mě docela blbé brýle.....Musím to říct: Clawdeen teda fakt nevystihli, není to ani malilinko její styl :-(.

4 Pack rodiny Wolfových
Na těchto fotkách už někteří celkem ujdou, ale opravdu je nechci, protože stejně mám Clawda, Clawdeen a Howleen a 11. srpna na svátek dostanu Clawdiu. (Pořád se mi moc nelíbí.)
                                                     
                                                     
                   

Gil a Deuce z edice Mansters
Název edice je spojení dvou slov: man (muž) a monsters (monstra). Podle mě nejsou špatní. (P.S.: ten obrázek na krabici je komický xD)
 




 



 

Tak co říkáte na tyto edice, monsterky...?

3 komentáře:

  1. No, mě se Inner monster nelíbí. Ty plastové vlasy jsou děsné. Souhlasím s tebou phledně Rochelle s telefonem, a podle mě má ještě ty samé (akorát modré) boty jak ve Scaris. A Catrine je celkem hezké (akorát se mi moc nelíbí to tričko/vrch šatů). Na Webarellu už jsem psala hodnocení v jednom komentu :P . Pak monsterky z 3. vlny Swim Line nejsou špatné, ale nekoupila bych si je. Mazlíčci jsou super, ale drazí :( což je velká škoda. Clawdeen, Draculaura a Jackson Save Frankie... nic moc :/ . 4 pack Wolfových je celkem dobrý... ale asi bych si je nekoupila, jelikož už Clawdeen a Clawda mám. A poslední: Gil a Deuce, podle mě dobrý, hlavně kdybych měla Lagoonu a Cleo, tak bych si je možná koupila, jelikož by se mi k nim a Clawdovi hodili, a mají super doplňky, ale ani Cleo a Lagoonu nemám, takže....
    Sakra, zase sloháč :P xD .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jjjjjj. Áha, těch bot u Rochelle jsem si nevšimla, máš pravdu.

      Vymazat
  2. No mě se asi líbí Clawdia víc v 4 pack Wolfových. Myslím že jí sluší ty dlouhé vlasy...

    OdpovědětVymazat