středa 16. července 2014

Moje kresba Toralei Coffin Bean

Nazdar ghúlmošky! Dneska jsme byli s bráchou u babičky a šli jsme na bazén. Žůůžo :). A potom jsem si ještě u babičky chvilku kreslila ve svých nových DOKRESLOVAČKÁCH a byla na počítači.

A teď už k mé kresbě Tori CB. Jak už bylo zmíněno, tuto kresbu jsem nakreslila na dovolené v Chorvatsku. Doufám že se to líbí aspoň malilinko. Já myslím...že není až tak špatná. Ale řekněte sami.


Celá kresba





Obličej

Boty

Vylívající se kotlík (s pitím)

Tak, vaše názory pište do komentářů a omluvte mě přes prázdniny z blogování. Dejte mi svátek, jsou přece prázdniny! :) :DDD



(P.S.: Asi přes týden ještě přidám 2. část fotopříběhu Vražda v rakvárně, fotky z Chorvatska a fotky  z Chorvatska mých monsterek.)

Zatím pá. :))
Zuzu

1 komentář: