úterý 1. července 2014

Fotky MH z návštěvy Káji u mě

Ze soboty 28. 6. na neděli 29. 6. u mě byla moje BFF Kája. Zase jsme nafotily nějaké fotky monsterek, tak tady jsou.

Naše dvojčata Venus basic




















(Moje) Robecca


(Kájina) Nefera (a Clawd)



(Moje) Frankie
když jsme si šly s Kájou hrát s MH ven, napustily jsme lavor (jako bazén), vzaly Scaris kavárnu a monsterky a já jsem (kromě hraní) nafotila tři fotky

•Frankie sedí na "bazénu" s vodou (ale lavor není vidět)

Toraleiiny boty



To jsou všechny fotky, když se nepočítá fotostory, které dám v dalším článku. Tak se těšte na fotopříběh na téma "Vražda" a do komentů můžete napsat jak se vám fotky líbily, která/é nejvíc a samozřejmě NEKOPÍROVAT FOTKY!!!

5 komentářů:

  1. To sou povedené fotky, moc hezké :DDDD

    OdpovědětVymazat
  2. to s ťěma venus dvojčatama je fak prčovní... :DDDDDDDDDDD

    OdpovědětVymazat
  3. ...jejda mělo tam být fakt ne fak...... hi hi :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jj a nejvíc mě asi bavilo jak jsem vyfotila ty 3 fotky a jak jsme si hrály s kavárnou a "bazénem". Jj, to s těma Venus byla prča :DD.

    OdpovědětVymazat
  5. Promiň, dlouho jsem tu nebyla, to víš, prázdniny :P . Jinak suprové fotky :) . To s dvojčatama Venus bylo prčovní, dobrý nápad :D . Ale je trošku škoda, že jsi nenafotila MH s lavorem/bazénem, ale to nevadí, taky fotíš jen proto, že tě to baví :D :P , ale nestěžuju si :D .

    OdpovědětVymazat