pátek 27. června 2014

Vysvědčení (deníček) a prázdniny

Ahoj, vítejte u dnes již čtvrtého článku. Co jste měli na vysvědčení? Já samé jedničky :)  (jako vždy). Měli jsme dnes jednu hodinu. S kámoškama jsem pak byla v cukrárně (která se jmenuje Archa) a utratila jsem tam 88,-Kč za dvě věci: hranolky s kečupem (byly výborné a dala jsem i dvěma kámoškám, které hranolky neměly) a malinový řez (byl fakt vynikající, jedla jsem ho hrozně dlouho xD, nj, chtěla jsem si ho vychutnat).
Autobus mi jel v 11 hodin a když sem přijela, ještě jsme s bráchou šli ukázat vysvěčo babičce a dědovi. Od babičky a dědy jsem dostala 200,-Kč a zítra ještě pojedeme k druhé babičce, už se moc těším, ta mi dá 600,-Kč takže to bude dohromady 800,-. ...Ale prakticky nebudu už mít nic, protože těch 800 korun ještě dlužím taťkovi: 500 za Meowlody a Purrsephone (zbytek jsem už platila) a zbylých 300,- za Robeccu Dance Class (ta stála jen tři stovky).

A už začínají prázdniny! Týjo, konečně. A v sobotu (zítra 28. 6.), nebo spíš ze soboty na neděli u mě bude Kája. Už se fakt moc těším, nemůžu se dočkat, takže zase určitě budeme fotit monsterky.

8 komentářů:

  1. Tákže, já jsem měla taky samé jedničky :D (nic jiného ani nečekám :P XD :D), a já si objednala Sprite za 28,- Kč a Kiwi pohár za 65,-Kč, jo a ty hranolky byly fakt dobré, díky :P XD. A dostala jsem 100vku ale tu jsem utratila v té Arše, a pak jsem dostala ještě jednu 100vku a tu si schovám.
    A už se vážně těším na prázdniny, ještě nejsou, až zítra. :P Asi budete zase fotit, co? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JASNĚ! Asi ne tolik jako u Káji, ale nějaké monsterky určitě nafotíme ;-). A škoda že sem nejdou dávat videa, mám 5 videí s MH které jsme s Kájou natočily (4 když byla někdy ona u mě a 1 když sem byla před týdnem já u ní). Ale někdy vám ta videa ukážu :-).

      Vymazat
  2. Super, už se těším. A už je u tebe Kája? ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. A Kája si koupila krásný světle fialový foťák za 3 000,-, bylo k tomu zdarma pouzdro a je to dotykový foťák!, nabíjí se jako telefon. Přispěla si na to 900, teď mi čučí přes rameno a diktuje mi co mám napsat :)).

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký, doufám, že ten foťák uvidím, je celkem levný ;-). A jak se ti líbí diktát Zuzi? Bez chyb? xD A čao Kájo. :D :P

    OdpovědětVymazat
  5. Musela sis užít a gratuluji ke krásným známkám! Já měla dvě 2 a koupila jsem si Operettu FCA. :) Jinak na fotky už se moc těším, jistě budou opět úžasné. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Fotky nejsou tak hezké jako ty, co jsem fotila na návštěvě u BFF, ale doufám že se budou líbit aspoň někomu.

      Operetta FCA je opravdu úchvatná a krásná. Skvěle sis vybrala :))).

      Vymazat