neděle 15. června 2014

Spectra – můj styl oblékání

Samozřejmě že můj styl je hedvábný a nadýchaný a jemný jako já.
Většinou mám na sobě černo-fialové šaty. Jejich vršek má uprostřed fialový (/fialovo-růžový) pruh na kterém je pár řad řetězů. Šaty doplňuje stříbrný pásek na kterém visí kovové kroužky. Spodní část šatů (sukně) je černá, malinko síťovaná a pod černou látkou mám fialovou (/fialovo-růžovou) spodní vrstvu sukně. Boty jsou fialové (/fialovo-růžové) barvy s řetězy. Místo podpatku mám stříbrné koule, které by se možná daly nazvat jako takový zvláštní klínek. Boty jsou šněrovací s černými tkaničkami.
A jako poslední moje doplňky. Na krku mi visí stříbrný řetězový náhrdelník, na ruce mi cinká opět stříbrný náramek a na uších se mi houpou černé náušnice – kuličky pověšené na mini-řetězu.
Někdy nosím svoji fialovou kabelku.




Žádné komentáře:

Okomentovat