čtvrtek 26. června 2014

Fotky MH z návštěvy u (BFF) Káji – 4. část – "Fotostorko s Cleo a Deucem"

Z dalších fotek nafocených na návštěvě u mé nejlepší kámošky jsem udělala něco jako takové menší fotostorko. Je s Cleo a Deucem, dalším párem z Monster High. (Další je tam taky Nefera a Spectra.)
Opět se nebudu moc rozepisovat a dám vám sem ty fotky/fotostory.

Fotostory s Cleo a Deucem

Cleo se pohádala s Neferou a byla smutná.



Deuce: Ahoj Cleo. Co se stalo?
Cleo: Pohádala jsem se s Neferou a otec mi zakázal se mimo školu stýkat s ghúlmoškama. Jinak řečeno mám zaracha.

Deuce si sedl ke Cleo a snažil se ji utěšit.
Deuce: To bude dobrý, ne? Na jak dlouho máš zaracha?
Cleo: Na dva týdny. Jak ponižující pro egypstkou princeznu. A roztleskávačky to beze mě nevydrží, někdo musí být šéfka. A nebudu moct chodit s ghoulkama na nákupy, na párty, na ples, na disco...
Deuce: Jsem tu ještě já, Cleo. Pomůžu ti. A klidně najdu novou šéfku roztleskávaček.
Cleo: To ani náhodou!!!! Já jsem velitelka!
Deuce: Tak ne. Ale roztleskávačky jsou přece ve škole, ne?
Cleo: To vlastně jo, ale jak kdy, na soutěži v roztleskávání to není ve škole.


Deuce: To bude dobrý. Kdykoliv za tebou můžu přijít, i kdyby to mělo být tajně.
Cleo: "Děkuju, Deuci!" řekla Cleo a šťastně Deuce objala.

 Cleo (myslí si): Já Deuce prostě miluju, udělal by pro mne cokoliv.

Jenže Deuce chtěl víc...

...ale Cleo ne. Cleo Deuce odstrčila.
 
Deuce: Počkej Cleo, nechtěl jsem aby ti něco vadilo.

Cleo: Hmm?
Deuce: Promiň.

Cleo: Dobře, nevadí.



 Potom šel Deuce za Neferou, aby jí vynadal.

Nefera ho rázně odstrčila.

Deuce si k ní sedl a zeptal se jí, proč na Cleo svedla něco, co neudělala.
 Nefera: Pche, moje ufňukaná sestřička si to zaslouží.

Deuce chytil Neferu za zápěstí.

Když se mu Nefera vymanila, mnula si zápěstí.

Deuce Nefeře vyhrožoval a už ji chtěl zkamenět, když vtom si všimli...

že za nimi je Spectra.

Nefera vstala a snažila se utéct a Spectra zmizet.

Nefera utíkala a nedívala se Deucovi do očí.

Když mu už utekla, schovala se v nejbližším keříku.
...jak ponižující pro egypskou divu...

KONEC


2 komentáře: