sobota 31. května 2014

Obrázky Monster High

Hledala jsem na googlu nějaké obrázky MH a tady jsou:

Pokud jste viděli film 13 přání tak víte, že tohle je ghoulka která byla na začátku a Gigi ji chránila a pak jí ukázala zrcadlo....     Zajímavé, nevěděla jsem že je jako panenka. Ale asi je to jen custom, nevím. Podle mě vypadá hezky a opravdu hodně originálně. Co si o ní myslíte vy?
 

ZOMBIE DANCE (SHAKE)
 Venus a Rochelle. Mě se docela líbí Venus ikdyž je trochu moc děsivá. Ale k Rochelle mi ten styl v této edici (hlavně účes) vůbec nesedí. Ale celkově se povedly víc Meowlody a Purrsephone. (No ikdyž ta Rochelle není tak špatná, ty šaty jsou krásné.)

 Meowlody a Purrsephone.V této edici jsou opravdu krásné, nejde jim nic vytknout.
opravdu se povedly a celková vizáž vystihuje jejich módní styl.


A poslední obrázek na konec. Je z toho videa jak se Operetta a Toralei hádaly o toho "krásného" kentaura. To bylo super video!


























Žádné komentáře:

Okomentovat