středa 28. května 2014

Kočkodlačky se fotí - "Diskriminující foto"

Tak, asi vás trochu zmátl název článku. Proč tenhle článek dostal zrovna takový název, se dozvíte v Dalších informacích (a uvidíte "vydařené" i diskriminující fotky třech kočkodlaček).


V neděli odpoledne se mě Meowlody, Purrsephone a Toralei zeptaly jestli je vyfotím a dám to na blog a předly, že prý budou hodné, jestli jo :-P. Tak jsem je teda šla fotit, protože tyhle tři kočkodlačky jsou sice zatuchlé jako chcíplá ryba, ale postavu, oblečení a všechno mají prostě dokonalé. (A navíc slíbily, že nebudou otravovat a zlobit ostatní příšerky.)

Záběr na Purrsephone:

Werecat sisters.


Záběr na Meowlody:





Soustředila jsem se na to abych je aspoň trošku dobře vyfotila, ale když jsem přišla blíž abych je vyfotila detailněji, tak jsem zaslechla jak se domlouvají na další lumpárně, kterou provedou ghúlkám ve škole... Dělala jsem že jsem nic neslyšela a vyfotila jsem ještě pár "mňaukózních" fotek....





...ale pak přišla má pomsta:

Za to, že kočkodlačky porušily svůj slib jsem je vyfotila v (hooodně) trapných momentech....a dle jejich přání jsem dala všechny fotky na blog (xD, :-DDD, :-P).

No, ten pád ze stromu asi bolel....
Jinak ale hezká stojka, Toralei XD.



No a takhle trapných a diskriminujících momentů (a fotek) bylo jak naseto, protože se kočkodlačky pokoušely vylézt skoro kamkoliv...


A takhle to dopadlo, když si Toralei chtěla konečně spravit sukni:
...zakopla o svůj ocas.


Tady Purrsephone nevypadá špatně:

No ale tady už tak dobře nevypadá:

Meowlody zkoušela vylézt na nejnižší větev, že ji tam mám prý vyfotit.
..ale větev s ní vystřelila nahoru a Meowlody spadla.


No, myslím že mě kočkodlačky
ještě dlouho nepožádají o to abych je fotila a pořádně si rozmyslí než něco slíbí.


































8 komentářů: